چگونه از قطره ایزی کول استفاده کنیم:

این قطره را می توان از زمان تولد یا در روزهای اول زندگی نوزاد، زمانی که نیاز به جبران لاکتاز وجود دارد مورد استفاده قرار داد. بطور طبیعی بعد از چهار ماه بدن شروع به تولید آنزیم بیشتری می نماید. در این زمان نوزاد مشکلات کمتری برای هضم شیر دارد. پس از این می توان میزان دوز قطره ایزی کول را به تدریج کم کرد. اگر پس از کم کردن میزان دوز مورد استفاده متوجه شدید که کودکتان از مشکلات گوارشی رنج می برد بایستی میزان مورد استفاده را به همان دوز قبلی برگردانید.

نحوه استفاده قطره ایزی کول:

آنزیم لاکتاز ایزی کول را می توان با شیر مادر یا شیر خشک مورد استفاده قرارداد. در صورت تغذیه با شیر مادر، بایستی قطره مستقیما در دهان نوزاد ریخته شود.

  • با شیر مادر

شیر دوشیده شده: تعداد قطره مشخص شده در جدول را به شیر اضافه کنید و شیشه را تکان دهید.
در زمان شیر دهی: قبل از شیردهی، میزان دوز مناسب را از طریق قطره چکان در قاشق چایخوری ریخته و مستقیما در دهان نوزاد بریزید.

  • باشیرخشک: تعداد قطره مشخص شده در جدول را به شیر اضافه کنید و شیشه را تکان دهید. ایزی کول در طعم و مزه شیر تاثیری نمی گذارد و می توان آن را به شیر سرد یا گرم اضافه نمود.
  • اگر از قبل شیر را آماده می کنید، تنها 4 قطره به آن اضافه کنید و بیشتر از 4 ساعت آن را در یخچال نگهداری نکنید.

جدول میزان دوز مورد استفاده در هر وعده غذایی مشخص شده است. در موارد استثنایی، اگر کودک شما دچار ناراحتی بیشتر است می توانید به تدریج دوز را افزایش دهید، به این ترتیب که 1 قطره، 1 قطره اضافه کنید تا به حداکثر میزان مشخص شده در بروشور موجود در جعبه برسید.